vrijdag 27 januari 2012

Hennie



Jullie mogen kiezen vandaag, dat komt omdat ik niet kon kiezen. 
De kaarten heb ik gemaakt op verzoek van Marlous van Doeading in Spijkenisse. 
De kaarten staan op de toonbank bij de nieuwe MD materialen van januari. 
Don op de schaats moet in deze zachte winter wat extra gepromoot worden. 
De nieuwe serie Creatables verkopen zichzelf. 
Wat een prachtge serie is het, de stanzen zijn zo prachtig met elkaar te combineren.
 Als ik de weermannen geloof, komt er toch nog wat winterweer aan, gelukkig maar voor Don, hij heeft er echt zin in. 
Tot de volgende keer, 
lieve groetjes hennie barendregt-van zelst.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,
    Mijn keus gaat naar het eerste kaartje, want daar kan Don ietsje langer schaatsen. Op het tweede kaartje heeft hij al 2 knopen van zijn schaatsen verloren ☺☺☺.
    Ook heb je Don op het eerste kaartje MOOIER gekleurd.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei erg leuk! Kan ook niet genoeg krijgen van deze schaatsende Don. Er ligt er al weer eentje ingekleurd! Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie, ik zou niet weten te kiezen, want ik vind ze allebei mooi. Dat heb je weer schitterend gedaan meid. Ik vind deze schaatser ook wel erg leuk. Ik heb er afgelopen week ook een kaartje mee gemaakt voor het blog. Ik wens je een goed weekend toe en veel liefs. Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moeilijke keuze en ik kan niet precies zeggen waarom maar voor mij is het nummer 1!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind ze allebei reuze leuk, ben er toevallig ook net mee bezig volgende week vorst dan moet DON op de blog.
    Zal binnenkort zien wat er op de toonbank staat vind ze allebei leuk ...

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kiezen is erg moeilijk ze zijn allebei prachtig

    ik vind de schaatser ook erg leuk en met de creatables er bij helemaal

    ik ga er ook een kaart me maken

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hennie

    Ze zijn beiden prachtig mooi.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat een hele mooie kaarten heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook niet kiezen!!! Ik vind ze beide prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.