woensdag 22 februari 2012

Wilga

Hoi Don en Daisy fan's Verlangen jullie ook zo naar het lente? 
Zo zittend in het zonnetje achter glas voel je echt al een beetje de warmte van het voorjaar. 
 Binnen heb ik de lente al in huis gehaald en staat er een stoere pot met magnolia takken. 
 Ook Daisy heeft het voorjaar in haar bol en plukt alvast wat krokusjes.


Ik heb voor deze kaart de maart stempel van Don en Daisy gebruikt(eind februari in de winkel).
.
Daisy DDS 3317 is ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Maja Design.
Creatable  LR0200
Banner EL8529 wooden ornament
Paper Flowers  JU0849, JU0848
De  swirl en takjes zijn van magnolia.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.

Groetjes en geniet van de zon
Wilga

11 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart. Dat omgevouwen hoekje met dat uitgestanste eronder helemaal te gek
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! En dat stempeltje....staat al in pre-order!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ptachtig kaartje wilga

    leuk dat hoekje zo en het stempeltje is ook weer gaaf

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig en leuk kaartje Wilga! Van mij mag de lente komen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi wilga
    wat een vrolijk en lieve kaart en ja dat stempeltje vind ik super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Wilga
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een plaatje!
    kan niet wachten tot ik ook in bezit ben van de stempel!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig kaartje zeg!ik voel de lente ! en de stempel i cant waith!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.