woensdag 22 mei 2013

Sweet.

Hallo allemaal, vandaag weer mijn beurt om iets te laten zien. Ik heb dit keer een 3D plaatje gebruikt van Daisy die een  heerlijke taart heeft gebakken en  deze serveert aan haar gasten. Ik heb dit keer weinig design papier gebruikt en een randje om de rode vierkant geborduurd. Ik heb dit met 2 draadjes DMC garen gedaan zodat het randje goed te zien is.

Dit zijn de gebruikte materialen.
Design papier Pretty papers bloc, Indian Summer PK 9076.
3D plaatje, DDK 3209.
Creatables, LR 0229.
Collectables, Col 1320 en 1321.
Verder, roosjes knoopjes, plakparels en een stukje touw.

Dit is weer mijn bijdrage voor deze keer, wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke vrolijke kaart en mooie layout en mooi aangekleed hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hanny
    mooie kleuren
    en het randje is ook leuk!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.